Travelogy tecrübeli kadrosu ile kongre, seminer, panel türü toplantıların organizasyon-larını gerçekleştirmektedir. Bu tip organizasyon-larda verilen hizmetler: duyuruların hazırlanması, postalama hizmetleri, programın hazırlanması, konaklama ve toplantı salonları rezervasyonlarının yapılması, ulaşım ve transferler, kongre elemanı ve teknik ekipman temini, simultane tercüman temini, ön kayıt ve kayıt masalarının kurulması ve takibi, bilgisayar altyapısı ve otomasyon kurulumu, profesyonel sekreterya hizmetleri, iletişim hizmetleri, dekorasyon hizmetleri, gala ve kapanış gecesi organizasyonları, fuar ve stand hazırlanması uygulanması ve malzeme temini, basın ve halkla ilişkiler servisleri, kongre öncesi ve sonrası turları, gibi hizmetler olup bunlar Travelogy’nin deneyimli ve güleryüzlü kadrosu tarafından muntazam olarak gerçekleştirilmektedir.